English Fiesta Online Competition

Assalamualaikum dan hai🙋

Aku tak tahu macam mana aku boleh nak join competition ni, sedangkan aku bukannya pandai sangat speaking sangat, aku rasa tertarik, entah apa yang menariknya aku pun tak tahu.

Competition ni ada tiga bahagian tau.

👉News Presenter
👉Promotion Video
👉Public Speaking

Aku pilih nombor 3 dengan tajuk THE IMPORTANCE OF TVET, saingan tu sangat sengit sebab dia buat untuk seluruh pelajar ILKBS, mesti ada orang dekat luar sana lebih pandai speaking daripada aku kan? Tapi tapi, aku tetap nak masuk juga sebab apa guna nama aku sang lagenda kalau tak sahut cabaran kecil je ni. 

Yoshhaa, Fightingggg!!!😤✊✊✊


6 comments:

Macehh sudi komen blog kitee!!

2024

Assalamualaikum, Wahai diri, Sudah 2 tahun berlalu, aku masih berjuang sendiri, dengan 3 orang kesayangan ku yang telah Tuhanku ambil semula...