Perginya Kekasih Cover by Me


 Assalamualaikum dan haii🙋

Test test untuk online singing contest. Hehe enjoy ye semua.


LIRIK

Disaat itu aku memerlukan cintamu

Siang dan malam ku termenungkanmu

Setelah lama ku rasa cinta kepadamu

Hati mula mendekati padamu...

Tuhan saja tahu perasan ini

Yang ku luahkan rasa terhadapmu


Kau telah berjanji sehidup semati dengan ku

Tapi akhiri kau tinggalkan aku...

Kata manismu membuatkan hatiku ragu

Terasa cemar bila kata rindu

Baru ku sedari siapalah diriku

Selalu ditinggalkan begitu...


Chorus


Didalam hati terasa sayang

Rindu ku padamu 

Didalam jiwa ingin meminta ikhlasnya dirimu

Mengapa engkau sanggup mencurangi hatiku

Tergamak kau melakukan begitu

...

Sepenuh hati aku katakan

Aku cinta padamu

Seikhlas hati aku bertanya aku menginginkanmu

Janganlah kau tinggalkan

Diriku yang ku cinta 

Membinakan cinta untuk selamanya


Song writer: cuin

9 comments:

Macehh sudi komen blog kitee!!

Headache

Sudah masuk 3 hari kepala aku macam nak meletup. Rasa macam nak tumbang tapi aku masih gagah berdiri walaupun terumbang ambing. Payah nak ke...