Selamat Tinggal Kesayangan

 Haahhhhh

aku mengeluh besok pagi dah nak balik ke iktbn, rasa berat nak pergi tapi aku terpaksa pergi untuk capai cita cita yang tidak tercipta lagi.

Aku tinggalkan gitar aku, sedihh, malam hujung minggu aku nak lepak macam mana lah,, selalunya aku lepak dekat tepi tangga sambil menggembirakan hati aku sendirian, itu sahaja yang bisa mengisi rasa kekosongan.

6 bulan aku cuti duduk rumah tak terasa lamanya, aku akan rindu segalanya dekat sini, aku kena tahan, aku kena kuat, hati tetapkan tujuan mu yang dah lama terbengkalai.

Ahh sedih nak tinggalkan keluarga aku tapi aku kena pergii arghhhh!!! Hahaha aduyai,

I need to go!! 

Assalamualaikum dan selamat tinggal kesayangan.




10 comments:

Macehh sudi komen blog kitee!!

2024

Assalamualaikum, Wahai diri, Sudah 2 tahun berlalu, aku masih berjuang sendiri, dengan 3 orang kesayangan ku yang telah Tuhanku ambil semula...