Kamu Cover By Me

 Assalamulaikum dan hai🙋


Dah lama tak update blog ni sebab tiada idea nak hias macam mana blog ni so aku nak letak video aku menyanyi, walaupun suara macam katak panggil hujan aku tetap nak nyanyi juga muahaha

Aku nyanyi dekat apps smule then aku edit edit sampai jadi video, aku tak tahu cara nak letak terus jadi lagu so aku letak video jelah.


Lirik Lagu Kamu – Aiman Mamat

Menunggu hari-hari indah datang kembali
Berharap ada kekuatan untuk terus berdiri
Di sini ku lagi pada malam ini
Kan ku nyanyikan lagu ku

Hanya dikau yang ku mahu
Hanya dikau ku perlu
Sempurna hidup ku bila kau ada
Dalam hati ku hanyalah

Kamu
Kamu
Kamu ada di dalam hati ku
Kan ku nyanyikan lagu ku

Takkan ku ucapkan selamat tinggal kepada mu
Kerna ku tahu kau pasti ada bersama ku
Disini ku lagi saat semua pergi
Hanya kau ada menanti
Hanyalah diri mu

Hanya dikau yang ku mahu
Hanya dikau ku perlu
Sempurna hidup ku bila kau ada
Dalam hati ku hanyalah diri mu selamanya

Kamu
Kamu
Kamu ada di dalam hati ku
Kan ku nyanyikan lagu ku
Hanyalah untuk mu

Kamu
Kamu
Kamu ada di dalam hati ku
Kan ku nyanyikan lagu ku
Hanyalah untuk mu
Hanyalah untuk mu
Hanyalah untuk mu


Hope korang enjoy walaupun tak sedap😂🤘

10 comments:

Macehh sudi komen blog kitee!!

2024

Assalamualaikum, Wahai diri, Sudah 2 tahun berlalu, aku masih berjuang sendiri, dengan 3 orang kesayangan ku yang telah Tuhanku ambil semula...