Hafizah cover by me

 


Aku tak pasti perlu ke aku kongsi permainan fikiran aku disini. Mungkin aku perlu berhenti seketika tapi sayang, aku perlu menulis supaya aku tak lupa apa yang aku hadap, sakit aku, perit aku.

Aku terpinga-pinga di rumah sendiri seakan akan perkara yang membuntukan aku dan sering menyakitkan kepala aku hilang. Aku tersenyum dapat melarikan diri.

Tapi lama kelamaan perasaan aku koyak dan semakin takut. Tapi aku hiraukan, apa nak ditakutkan? Aku duduk di tempat selamat yang selalu aku jeritkan "AKU NAK BALIK RUMAH!!!"  yang selalu aku idamkan cuti sebulan tanpa berbuat apa-apa. 

Bila aku lihat sesuatu yang buatku kesal dan mensia-siakan masa aku bersama dengan dia. Aku mengeluh dan berharap aku dapat berhenti hidup di depan dia. Aku tak kisah. Aku penat. 

Aku penat.

2 comments:

Macehh sudi komen blog kitee!!

Headache

Sudah masuk 3 hari kepala aku macam nak meletup. Rasa macam nak tumbang tapi aku masih gagah berdiri walaupun terumbang ambing. Payah nak ke...