Besoknyee,, aku ada di pahang


Assalamualaikum dan hai🙋

Besok aku dah gerak balik ikbn temerloh, hmm sedih pula, kejap je 2 minggu berakhir, nak cuti lagi tunggu 3 bulan lagi cuti midd semmm yeahh.. 

Tapi keadaan pahang agak tak selamat buat masa ni, kebanyakan tempat yang dekat dengan sungai dah banjir, harap haraplah perjalanan ku besok selamat sampai, aminn..

Jadi, aku akan sibuk sedikit untuk menguruskan blog aku yang dah tak ceria dengan ceritera mengarut aku huhuhu sebenarnya banyak aku nak share tapi mood rajin tuh kena ada maklumlah aku ni bukannya rajin update di sosial media macam wasep dengan facebook aku sunyi je ngeh ngeh ngeh..

Sebenarnya aku busy tengok animeee dan kdrama Mr.Queen, aku syorkan cerita Mr.Queen dekat korang sebab bestt gileee.. 






Aku tengok cerita dia perghh gelak aku dari dalam bilik sampai ke depan rumah boleh dengar hehehe okey stop sampai disini.

Udahh leeww besok nak kena bangun awal. Btw, enjoyy lagu dari youtube and the kdrama, yoshaa🙋 

8 comments:

  1. Banyak tempat di Pahang terjejas banjir, take care dan semoga dipermudahkan urusan

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Keep your hand off eizoken dgn dog and scissors, tu complete episode. Yg baru kluar jobless reincarnation dgn date a bullet, tak sabar nk tgok anime terbaru bofuri season 2, hehee bnyak list 2021 yg akan dtg

      Delete
  3. Semoga banjir di Pahang cepat reda.

    ReplyDelete
  4. Boleh suggest tak anime yang sweet-sweet gitu. Hehe

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. Alhamdulillah skrang reda dh,, firstime dduk kat pahang time banjir..

      Delete

Macehh sudi komen blog kitee!!

Headache

Sudah masuk 3 hari kepala aku macam nak meletup. Rasa macam nak tumbang tapi aku masih gagah berdiri walaupun terumbang ambing. Payah nak ke...