Future Of Life

Susahnya nak langkah bina kerjaya sendiri selepas temui kegagalan, dengan kurang sokongan dengan pilihan aku sendiri. Setiap hari aku berdoa, menangis, sampai hilang tujuan aku untuk seketika cuma. 

Kadang aku tak faham, dan aku cemburu melihat sahabat yang pernah seiring, mereka lebih berjaya di kemuncak, aku ini masih bertatih, merangkak membina pencapaian aku sendiri.

Kadang rasa diri ini tak berguna. Kehidupan yang sadis. Apa lagi? Bagai menelan duri setiap hari yang aku rasa. Pedihnya hati aku menahan tangisan. Sedikit pun aku tak luah pada keluargaku sendiri. 

"I just want to do what I want!!"
This is what I want to shout at the world. But I can't. 

Sebagai anak yang suka pendam, apa yang aku boleh buat untuk dia memahami aku? 

I really want talk about me to ma.
:(

No comments:

Post a Comment

Macehh sudi komen blog kitee!!

Future Of Life

Susahnya nak langkah bina kerjaya sendiri selepas temui kegagalan, dengan kurang sokongan dengan pilihan aku sendiri. Setiap hari aku berdoa...