Perjalanan Lasak

 


Tempat: Bukit Woh atau dikenali sebagai lata pacat di Lanchang, Pahang

Assalamualaikum dan hai 🙋

Lama dah tidak update blog ni, fuhh setelah lama menyepi sibuk dengan tanggungjawab pelajar, hari ini aku nak luangkan sedikit masa update blog tentang aktiviti yang baru saja aku jalani iaitu perjalanan lasak. Gasakk tak tahu lah aku bantai saja ikut program ni.

Jadi aku nak kongsikan secara kasar dengan gambar di bawah ni.




Ha yang ni kawan-kawan aku seronok bermandi manda 


Cantikkan bergambar dekat sini


Sebelum mandi kami semua kena bergotong royong dulu




This one special sebab kami diajar cara survival jadi dapatlah aku main repelling (kut ejaan dia) 




Air terjun ni ada 4 tingkat tau dan tempat ni agak tersembunyi dan tak banyak orang tahu jadi kalau nak cuba hiking tempat ni boleh lah datang tapi sebelum tu kena cari info dulu sebab pengajar saya cakap kena minta izin orang kampung dulu sebelum masuk ke tempat ni.

next time ada masa aku berceritera lagi. Semoga sahabat blogger sihat sihat belaka.😁 

7 comments:

  1. wah bestnya , taktau bila last pergi .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Time cuti nnti boleh lah pergi,, tapi kena jaga penjarakkan ye

      Delete
  2. hai,jemput join GA saya..

    https://nasuha-itsmyessay.blogspot.com/2020/12/digital-arts-giveaway.html

    ReplyDelete

Macehh sudi komen blog kitee!!

Headache

Sudah masuk 3 hari kepala aku macam nak meletup. Rasa macam nak tumbang tapi aku masih gagah berdiri walaupun terumbang ambing. Payah nak ke...